FREE SHIPPING FOR ORDERS OVER 150EUR
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzenden & Retourneren

Je kan je item terugsturen onder enkele voorwaarden: 

GRATIS afhalen in de winkel: tussen 1 à 3 werkdagen (je krijgt van ons een seintje)                              Thuisbezorging: tussen 3 à 5 werkdagen (hangt af van de drukte)

€6.50 verzendkosten, vanaf €200 gratis verzending 

Uiteraard zullen we héél hard ons best doen om je pakje zo snel mogelijk op te zenden.

Conform de artikels VI 47-52 van het Wetboek Economisch Recht, beschikt de consument over een termijn van 14 dagen om de overeenkomst zonder opgave van redenen kosteloos te herroepen. 

Elk besteld artikel kan binnen 14 kalenderdagen, vanaf datum ontvangst goederen, worden teruggebracht of omgeruild voor een ander artikel in onze fysieke winkel in Oostende. Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking. De klant kan ook het artikel binnen de veertien kalenderdagen per post terugzenden. De kosten voor retour zijn voor rekening van de klant. Het artikel dient dan te worden verpakt in de originele verzenddoos en samen met het retourformulier te worden verzonden aan volgend retouradres : Adolf Buylstraat 34 8400 Oostende 

In ieder geval wordt retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele verpakking bevindt. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast

De levering van het bestelde artikel gebeurt in België op het door de klant opgegeven adres of indien afwezig door afhaling in een postpunt of postkantoor. De verkoper streeft ernaar het bestelde artikel te leveren binnen de 5 werkdagen na ontvangst betaling. Deze leveringstermijn is echter slechts indicatief. Een strikte leveringstermijn kan niet worden gegarandeerd. Voor zover bij wet toegelaten, is de verkoper niet aansprakelijk voor verliezen, kosten, aansprakelijkheid, schade, boetes of uitgaven die ontstaan door een vertraging of uitblijven van de levering. 

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan TUTTI CONFETTI.

Eigendomsvoorbehoud

De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van TUTTI CONFETTI.

De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van TUTTI Confetti te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »